rf2 dx11

04/05/2017 - 00:39
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 509
Registration: 09/03/2013 - 17:27
Można ponownie włączyć SPOTTERA, w dx11, jeśli ktoś używał.

Wchodzimy do=> core rFactor2/UserData/player/spotter/
tu otwieramy->Spotter.ini
i edytujemy linię: Visual.Car.Radar.mode=0 ustawiamy tu "zero"
Włączamy plugin w menu rFactora lub w pliku : CustomPluginVariables.JSON odpowiednio zmieniając to:
"SpotterPlugin_x64.dll":drup_
" Enabled":1

Ponadto można używać reszty pluginów, które nie ingerują w wyświetlanie przez rFactora czegoś na ekranie.
np. MoTeC, Realhead

thx smigiel
05/05/2017 - 17:50
Janusz Jano
Janusz Kiełbasa
User
Posts: 22
Registration: 22/10/2013 - 17:04
U mnie połączenie Phenoma II 955 + 970 słabo wypada,najwiekszy spadek fpsów mam gdy włącze lusterka i różnicy specjalnie nie mam czy lusterka z samochodu + virtual ,obojętnie wystarczy że chociaż włącze te z samochodu i lecą mi fpsy niemal o połowe.
W AC można sobie parę ustawień pozmieniać w opcjach graficznych odnośnie wyświetlania obrazu w lusterkach ,może ktoś kombinował jakichś zmian w rF2 w plikach odnośnie grafiki wyświetlanej w lusterkach(cienie,rozdzielczość,refleksy itp.)?
Czas na CPU nowej generacji!
16/05/2017 - 23:01
Sync
Tomasz Bartkiewicz
User
Posts: 146
Registration: 10/10/2014 - 16:39
mr_jaro: i5 4690 + 16GB RAM + gtx960 + Fullhd

Barcelona na fxaa - 80 klatek przy pierwszym wyjeździe, po zejściu do boxów wielkie rwanie relacje, po wejściu na tor za drugim trzecim i kolejnym już między 50 a 60 i tak za każdym razem, pierwsze wejście 80 kolejne 50 - granice kanciaste - walą po oczach nie da sie jechać
Barcelona na antyaliasing na max klatki między 40 a 50 wszystko wygląda lepiej niż na fxaa ale nie da sie jechać przez klatkowanie

wracam do dx 9 na dx 9 mam na barcelonie między 80 a 100 klatek

PC - Windows 10 x64, i5 4430 @default 3ghz-3.2turbo + SSD + 8GB RAM + RX470 4GB :

Barcelona DX11:
- cały tor można powiedzieć 95-105 nieważne gdzie.
## Min 91, Max 112, Avg 97-102.
########################################################
Wspólne ustawienie w grze: (DX9/DX11)


Sochi DX9:
*stoję na wprost w pit 82 # jadę pit do T1 55-72 AVG 65 # dalsza część trasy AVG 60-80, czasem spadem do 55/60 lub wzrost na 100.


Sochi DX11:
*stoję na wprost w pit 98 # jadę pit do T1 71-90 AVG 81 # dalsza część trasy AVG 90-100, czasem spadek do 80 lub wzrost na 110.



Dodatkowe info:
- też uważam że przesadnie niektóre elementy są rozjaśnione
- też jak wrócę do garażu/do menu to spadają klatki w okolice 30 i ścinki są w menu
- komputer zdecydowanie głośniej pracuje na DX11 zauważalna różnica - i to mi chyba najbardziej przeszkadza
- ten pomiar FPS to tak na oko. Fraps nagrane 2 wideo byle jakie i zaobserwowanie na oko +/- różnic.
Edited by: Sync - Tue, 16/05/2017 - 23:36
17/05/2017 - 00:17
pocisk
Moderator
Posts: 760
Registration: 17/03/2013 - 15:09
@Sync
Podczas jazdy na torze naciśnij Ctr+f i będziesz widział swoje fps-y

Preferowane ustawienia dla Ciebie dla DX11:

Opcje w menu do zmiany (bez utraty widocznej jakości podczas jazdy):
- circuit detail: high (najwięcej daje fps)
- opponent detail: high
- shadow blur: fast,
- soft particles: low
- road reflection: low,
- environment reflection: off.
Reszta ok.

W video settings:
- Sync: GPU - ok,
- Aggressive Threading: zaznacz (pomaga dla starszych CPU)
- Mode: Borderless (pomaga podczas przełączania Alt+Tab)
- Anti Aliasing (można obniżać jak jeszcze mało fps).

Powinno dać dobrych kilkanaście fps.

Innym wyjściem jest zainwestowanie w nVidię serii 10xx :)

17/05/2017 - 15:44
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 509
Registration: 09/03/2013 - 17:27
No i po co jest włączone ściąganie skinów? Żeby bardziej muliło i wieczną synchronizację robiło? :D
18/05/2017 - 23:40
mr_jaro
Jarosław F.
User
Posts: 1429
Registration: 16/01/2013 - 23:45
Odkryłem co się stało przy updacie z 12.05 że tak klatki spadły. Jeśli ktoś ma ustawione sync na GPU to macie dużo mniej klatek niż na none, bo na none robi maksa ile się da a na gpu karta będzie próbowała dostosować się do monitora.

Test w garażu na wszystkim co się da na full na 1070:
- sync GPU - 60-70 klatek
- sync none - 100-110 klatek

It's all about THE GAME

19/05/2017 - 09:05
gTc
Administrator
Posts: 122
Registration: 17/01/2015 - 20:24
gTc: Sync: Video / GPU / Software - to 3 rozne sposoby na vsync i to przeciez zupelnie normalne, ze dostosowuje do odswiezania Twojego monitora ;)

mr_jaro: No nie do końca bo wczesniej GPU było zalecane jako to co potrafi wyciągnąć więcej fps, i przed 12.05 miałem 140 fps ;)

gTc: dziwna forme odpisywania masz ale ok :D, a wracajac - GPU to nic innego jak "flush previous frame" w player.json (dziala nie tyle jak vsync co limiter fps'ow)
Edited by: gTc - Fri, 19/05/2017 - 11:23
19/05/2017 - 12:54
mr_jaro
Jarosław F.
User
Posts: 1429
Registration: 16/01/2013 - 23:45
A czemu usunąłeś mój post?

It's all about THE GAME