Szkoła elakiernictwa – Poradnik tworzenia malowań do gry rF2.

05/03/2019 - 22:38
Marek Cieslak
User
Posts: 385
Registration: 20/08/2013 - 22:28
Wymagane jest 2048x2048

12/03/2019 - 19:01
dadik
User
Posts: 41
Registration: 29/10/2017 - 15:07
Tak zrobiłem i przesłałem malowanie. Problem w tym, że grafiki na poszyciu bolidu są teraz strasznie pixelowate i poszarpane. Numer, logo IRG etc. Ktoś wie jak zaradzić tej dramatycznej utracie jakości ?

Alfik stosowałem się do Twoich zaleceń. Chyba, że w Photoshop trzeba używać jakiegoś specjalnego rodzaju pomniejszania lub rozdzielczości. Ja robiłem w 72 p oraz opcji bicubic sharper.
12/03/2019 - 19:22
modlicha
Piotr Wojdylo
Administrator
Posts: 907
Registration: 15/06/2014 - 18:34
A w ustawieniach grafiki masz FULL tekstury auta swojego i innych aut?

 

12/03/2019 - 19:41
dadik
User
Posts: 41
Registration: 29/10/2017 - 15:07
Mam ustawione na "high". Przy malowaniu w pełnej rozdzielczości było super, jak zrobiłem resize jest powiedzmy średnio.
12/03/2019 - 19:56
Marek Cieslak
User
Posts: 385
Registration: 20/08/2013 - 22:28
Texturing filter x16 anisotropic daj

12/03/2019 - 21:23
dadik
User
Posts: 41
Registration: 29/10/2017 - 15:07
Dzięki ale nie pomaga. Może to kwestia zapisywania pomniejszonego pliku do DDS ? Bo po zapisaniu do tego formatu w podglądzie widzę, że zaczyna szarpać napisy i cienie wokół nich na krawędziach.
12/03/2019 - 21:26
modlicha
Piotr Wojdylo
Administrator
Posts: 907
Registration: 15/06/2014 - 18:34
A zobacz textury na full zamiast na high ;)

Każdy przecież zmniejsza dds i ja już to zauważyłem - jeśli jest chociaż jeden klik niżej textury player i opponent to od razu są gorszej jakości.
Edited by: modlicha - Tue, 12/03/2019 - 21:28

 

12/03/2019 - 21:38
dadik
User
Posts: 41
Registration: 29/10/2017 - 15:07
A ma znaczenie czy resize robi się na DDS czy PSD?