Administracja Ligi GTE 2018 - OGŁOSZENIA

31/07/2018 - 18:12
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 448
Registration: 09/03/2013 - 17:27
GTE Season at IRG with Studio 397 is on the making. While IRG Tool isn't ready You can download track here and join the server:

link

GTE sezon w IRG ze Studio 397 na produkcji. Podczas gdy IRG Tool jeszcze nie jest gotowy tor do pobrania jak wyżej i wchodzimy na serwer.
Edited by: IRG Administration - Tue, 31/07/2018 - 18:17
07/08/2018 - 20:36
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 448
Registration: 09/03/2013 - 17:27
Ogłoszenie odnośnie malowania:

Po pierwsze jak wspomnieliśmy w poprzednim ogłoszeniu - jeśli zakładamy zespół - to MUSI on mieć oryginalne malowanie. Kierowcy w zespole mogą wybrać różne auta - jednak malowanie zespołowe ma posiadać wspólny motyw - (kolory/schemat malowania). W zasadzie może się różnić numerem i indywidualnymi reklamami.

Kierowcy indywidualni, którzy nie chcą zakładać zespołu (tzw. No Team) również mogą mieć własne oryginalne malowanie lub moga wybrac spośród malowań dostępnych w modzie.

Jeśli nie mamy malowania, (np. nie ma nam go kto wykonać) - to nie zakładamy zespołu i każdy jedzie jako kierowca No team.

Wszystkie te zasady mają ułatwić życie naszym komentatorom. Będą wiedzieć, że jeśli jedzie ktoś w skinie domyślnym z gry to jest to kierowca "No Team". Korzystanie z tych samych skinów przez zespoły i kierowców indywidualnych wprowadziłoby zamieszanie.

Numer kierowcy umieszczamy przynajmniej w dwóch widocznych miejscach na aucie.
Nie ma wymogów co do formy i stylu graficznego numeru. Nie wymaga się też żadnych "tabliczek" pod numer. Dajemy tutaj dowolność aby kierowcy dopasowali tą kwestie pod grafikę swojego skina. Pozostawiamy numer pozycji na torze.

W sekcji Download na stronie IRG udostępnione zostały szablony dla ligi oraz reklamy ligowe które trzeba obowiązkowo umieścić na autach.
Szablony też znajdziemy w katalogu z naszą grą ....\Rfactor2\Templates

Na plikach szyb MALUJEMY BANERY i zapisujemy bez ruszania koloru, nasycenia alfy i zapisujemy tak samo jak pliki karoserii z odpowiednim przedrostkiem w nazwie.

UWAGA! W najnowszym modzie GTE zapisując naszego skina do pliku dds nie manipulujemy kolorem kanału alpha! Kanał alpha jest już odpowiednio zaszyty w modzie i skiny wyglądają tak jak powinny. Kolory dozwolone z palety RGB od poziomu 10 do 210.

Przy tworzeniu malowania i paczki ze skinem, zwracamy szczególną uwagę na nazwy pliku .dds i .MAS!

Unikalna cześć w nazwie dds to skrót GTE i nr kierowcy. Dla przykładu nr kierowcy to XX więc nazwy dds to

GTEXX_alt.dds

a jeśli ktoś ma numer 3-cyfrowy to

GTEXXX_alt.dds

Pliki np. z szybami wyglądają wtedy np. tak:

GTEXXX_altwindow.dds

tak przygotowane pliki dds pakujemy do archiwum .MAS za pomoca narzędzia MAS file utility i również w podobny sposób nazywamy:

GTEXX_alt.mas

lub

GTEXXX_alt.mas

Następnie uruchamiamy program IRG Tool i wbudowane w nim narzędzie do wysyłania skinów. Wypełniamy odpowiednie pola (zwracamy uwagę na poprawnosc nazw i liter), dodatkowo zwracamy uwagę na to, iż kierowcy indywidualni w miejscu team /zespół wstawiają "no team/bez zespołu" i wysyłamy skina.
Edited by: smigiel - Wed, 08/08/2018 - 22:32
10/08/2018 - 14:48
modlicha
Piotr Wojdylo
Administrator
Posts: 833
Registration: 15/06/2014 - 18:34
Przypominamy, że w najbliższą niedzielę 12.08 Administracja organizuje testową rundę GTE zgodnie z zaplanowaną formułą. Czyli Q + Sprint 20min. + Race 70 min.

Zbiórka przed 21:00. Ma być już w całej Polsce chłodniej, więc liczymy na frekwencje która umożliwi rozegranie testowego wyścigu.


W poniedziałek 13.08 - mamy w planach przenosiny do Stanów Zjednoczonych na tor Virginia Raceway, aby tam kontynuować testy.
Jeśli będzie taka wola kierowców, również tam mamy możliwość i wolny termin (19.08) do rozegrania testowej rundy.

Sugerujemy dobrze przetestować auta, bo najprawdopodobniej nie będzie możliwości w tym sezonie zmiany samochodu.

A od 20.08 rozpoczynamy treningi już na torze Sepang w Malezji - goszczącym pierwszą rundę serii GTE 2018.


Jednocześnie informujemy o drobnych zmianach w koncepcji formatu wyścigów - Administracja postanowiła, że paliwo podobnie jak i setup nie będzie blokowany po kwalifikacjach.

Trwają pracę nad regulaminem - wkrótce wersja "release candidate" zostanie ogłoszona. ;)
Edited by: modlicha - Fri, 10/08/2018 - 14:52

 

16 hours 10 min ago
modlicha
Piotr Wojdylo
Administrator
Posts: 833
Registration: 15/06/2014 - 18:34
Tor Virginia musiał zostać zastąpiony ze względu na błąd.

Wybór padł na Road Atlanta - są tam S-ki, kombinacje szybkich i wolnych zakrętów, szykana i przede wszystkim bardzo długa prosta czego brakowało na Poznaniu. Tor dobry do testów.

Serwery już działają, jest również nagumowanie.

Dopóki nie mamy toru jeszcze w IRG TOOL - można pobrac go stąd -> https://drive.google.com/open?id=13E1u3EQbAJ0xuGtKxOMi3Jb0yStbMTeZ

Plik config powinien załadować się sam z serwera.

Mamy wolny weekend 18-19 sierpień zanim ponownie ruszy Formuła 1.
Administracja może zorganizować w któryś z tych terminów testowy wyścig 20 minut lub 70 minut - w zależności od ilości chętnych do takiego testu - może być to w sobotę lub w niedzielę.
Edited by: modlicha - Tue, 14/08/2018 - 13:25