IRG Formula 2018 - GP Wielkiej Brytanii

08/07/2018 - 22:16
Gimcio
Mateusz Ataman
Administrator
Registration: 25/03/2013 - 14:39
Zapraszam do komentowania bo ja nie mam co, głupi tor i głupi deszcz :) Gratulacje dla tych co dojechali :)
Edited by: Gimcio - Sun, 08/07/2018 - 22:16
08/07/2018 - 23:10
brato
Tomasz Grobelny
Administrator
Registration: 22/04/2013 - 12:59
A to ja też za wiele nie mogę napisać, sam się z rfa wykopałem :(
Jako komentarz
https://m.youtube.com/watch?v=GdgItdba4nA
09/07/2018 - 10:49
Morvic
Mateusz Radosz
User
Registration: 25/06/2018 - 13:24
Ja niestety DSQ, jako że jestem nowy w rF2 to nie miałem pojęcia, że do zapisania telemetrii był potrzebny właczony w grze plugin Motec, i nie mam jak wysłać. Przez chwilę się zaświeciłem, bo przecież wszystko dobrze miałem, IRG Tool włączony itd. a potem dopiero mi pocisk uświadomił boleśnie :/

W następnym wyścigu pojądę na maximum i już wtedy wyślę telemetrię :D

Member of EVR Motorsport - https://twitter.com/EVR_Motorsport

09/07/2018 - 14:30
smigiel
Piotr Smigielski
Administrator
Registration: 07/03/2013 - 23:57
Silverstone, kilka fajnych pościgów, kilka fajnych walk, kilka fajnych ucieczek. Dwie stracone pozycje na własne "życzenie" i trzy pozycje stracone przy "pomocy" , jak to powiada Andrzej na transmisji "oponentów". Ogólnie dobry wyścig, niezadowolenie z powodu strat, zadowolenie z powrotu jako takiego tempa.
Punkty dla zespołu zbierane naprzemiennie, kumpel z zespołu upuścił wyścig... wprowadziło to małe zamieszanie ale jakoś ogarnęliśmy sprawę. Po rozczarowaniu w Austrii mała pociecha, lekko kwaskowata ale zawsze. Teraz Niemcy...Alfik już czeka ze sznyclem i piwskiem :D
Chciałbym dodać coś jeszcze... i pochwalić postawę Mateusza, nie dość, że szybko jeżdzisz to jeszcze zachowałeś się jak prawdziwy "champion" z tym brakiem telemetrii. Gratulacje za postawę i życzę sukcesów.

Król mówi co chce, jak chce i kiedy chce. Bo kto Królowi zabroni?

Fuck political correctness!

09/07/2018 - 17:32
Alfik