Kary za GP Interlagos IRG-EGT

Naszym celem jest podnoszenie poziomu simracingowej zabawy.

Zarówno od strony technicznej, udostępniając kierowcom cały serwis obsługujący 4 serwery na których spotykają się kierowcy, serwery pogodowe, Live Timmingstatystyki,forum i wiele wiele innych rzeczy, które działają czasem "w tle" zapewniając Wam w ten sposób wszystko to czego może chcieć simracingowy kierowca, mamy taką nadzieję.

Relacje z wyścigów prowadzone przez studio IRG mają już swoich stałych odbiorców i zdobywają kolejnych kibiców.

Oceniając zgłoszone incydenty za wyścig GP Interlagos nie można było pominąć widocznych też nawet w relacji na żywo sytuacji. Musieliśmy kolejny więc raz, każdego kierowcę okrążenie po okrążeniu, sprawdzić. No i niestety ale nasuwa się myśl że "nauka poszła w las".

Po karach które zostały nadane za pierwszy oficjalny wyścig w serii IRG-EGT na torze Silverstone mieliśmy nadzieję na zrozumienie przez kierowców wagi tego problemu.

Z 35 kierowców którzy staneli na starcie tylko 3!!!!! z nich ma czyste konto tzn. nie powodowało kolizji, nie zajmowało całego stanowiska podczas postoju w pit i nie ścinało lub poszerzało toru.

Po karach nadanych była dyskusja ale widać że nie wszyscy wyciągneli z tego wnioski.

System nadawania kar za przekraczanie linii wyznaczających tor zostaje zmieniony i za ścinki i wyjazdy podczas Race będą dotyczyły wyników wyścigu w którym miały miejsce.

Kary za wykroczenia podczas sesji Qual będą skutkowały cofnięciem o X pozycji na starcie następnego wyścigu.

Punktacja za wyścig na torze Interlagos zostanie wprowadzona do generalki w przyszłym tygodniu ze względu na usprawnianie systemu, które jest w toku.

Poniżej tabelka pokazująca szczegółowo kto ile uzbierał:

 

DT = drive through/przejazd przez boxy

NS = Next Start/na nastepny wyścig

WW = This Race/w tym wyścigu

DQ = Disqualified/dyskwalifikacja

Tags: 
Kategoria: