Zapowiedz GP USA IRG Formula 2020

Ihaaaaa, takie kowbojskie okrzyki można będzie już w najbliższą niedzielę usłyszeć na przeprowadzonej jak zwykle "z klimatyzowanego" IRG Studio transmisji na żywo. Na swoich narowistych koniach mechanicznych zaprezentują się The Best of The Best czyli kierowcy IRG. Tym razem Simracingowy Cyrk aut idealnych,bo bez dachu, bo bez pasażera, czyli bez miejsca na marudzącego bądź co gorsza mówiącej;) gdzie ma jechać kierowca osoby towarzyszącej pci przeciwnej zaprezentują się na ziemi pionierów z Teksasu. Twardzieli żujących tytoń i ujeżdżających najdziksze konie ameryki. Jeden z młodszych obiektów w kalendarzu serii, powstały w 2012 roku zaprojektowany przez Hermanna Tilke ale pomysłodawcą nitki był Tavo Hellmund były kierowca z rodzinnymi tradycjami w promowaniu imprez motosportu w Stanach.

Tak wygląda 20 zakrętów na COTA pod Austin, ale oprócz 20 ciekawych i wymagających zakrętów, tor oferuje największą w sezonie elewację terenu czyli mówiąc po naszemu różnica poziomu pomiędzy najniżej a najwyżej położonym miejscem toru wynosi 44 metrów. Czerpano pełnymi garściami z Silver, Hocke, a eski z Interlagos czy Stambulska "ósemka" inspirowały twórców.

Jak już wiadomo Stepek czyli Daniel Stepkowski zajęty jest teraz rozdawaniem autografów, udzielaniu wywiadów czy odwiedzaniu szkół po podwójnym zwycięstwie, w serii DTM już oficjanie wysłano puchar a w "efce" tylko czeka na koniec sezonu bo nic już mu tytułu "majstra" nie zabierze. Przewaga 150 punktów przy możliwych 140 do zdobycia załatwia sprawę. Reszta kierowców ma co robić i o co walczyć, kilka przygód i np Paweł Mrówka stracił sporo punktów a zyskał dadik, który chyba w końcu staje się na naszych oczach tym pełnokrwistym kierowcą simracingowym. Klanowo i drugi z braci Różyckich ostro poprawia się w statystykach więc nudy nie będzie. Matematycznie biorąc poza liderem w walce o podium jest cała pierwsza dziesiątka generalki. Zatem do dzieła, po amerykańsku spełniajmy swoje marzenia właśnie w kraju największych możliwości ;)

Zachęcamy wszystkich do odwiedzania naszych społecznościówek, np. FB gdzie zawsze możecie podzielić się komentarzem i zostawić lajka, co nie zajmie Wam dużo czasu, a dla nas będzie wyrazem Waszego wsparcia dla naszej działalności :)

 

Kibiców jak zwykle zapraszamy w najbliższą niedzielę o godz. 21:00 na relację na żywo, na kanale MotogamesTv, która dzięki usłudze Restream będzie również dostępna do obejrzenia na naszych nowych kanałach:

- IRG Twitch

- IRG DLive


Partnerami medialnymi imprezy są: MotoHighPLSpeedZonePL, MotogamesTv,Bolidomania,

 

GP w liczbach:
Tor: Circuit of The Americas
Długość pętli: 5513 m
Dystans wyścigu: FL + 56 okrążeń
Liczba zakrętów: 20 (11 w lewo, 9 w prawo)
Liczba dohamowań: 6 (3 mocne)
Najdłuższa prosta: 1,089 km
Najwyższy punk na torze: T1
Różnica poziomów: 30,9 / 44 m
Długość alei serwisowej: 413 m (śr. w sezonie 367 m)
Czas spędzony w pit-lane: 23,446 s (2018 r.)
Prędkość maksymalna: ~ 330 km/h
Średnia prędkość: ~ 195 km/h
Pełny gaz: ok. 62% okrążenia (śr. w sezonie ok. 64%)
Największe przeciążenie: 5,2 G
Poziom docisku: średni
Zużycie opon: wysokie
Zużycie hamulców: wysokie
Poziom chłodzenia: średni
Zużycie paliwa: ~ 1,96 kg/okr (śr. w sezonie 1,86 kg/okr)
Wpływ obciążenia paliwem: ~ 0,24 s/10 kg (śr. w sezonie 0,28 s/10 kg)
Przewidywana liczba pit-stopów:  1 / 2
Zmiany biegów: śr. 58/okr
Liczba wyprzedzeń: 27 (2018 r.)
Prawdopodobieństwo opadów: 42,9%
Prawdopodobieństwo VSC: 71%
Liczba okr. za SC: 29 

 

Plan weekendu / Race Weekend: 
Sunday - UTC+1 time of the schedule (22:00 in Warsaw, Berlin)
20:00 Practice session
21:00 Qualify 1 (15 minutes)
21:15 Qualify 2 (10 minutes)
21:30 Warmup (5 minutes)
21:35 Official race (56 Laps) + FL
23:00 Weekend finish

Pre race limit: 50 laps on server

Server name:
IRG_Formula#1 (open 24/7)
IRG_Formula#2 (open 24/7)

How to join: http://irg-world.com/for-new-ones

Jeżeli nie wiesz gdzie co i kiedy w motosporcie i ściganiu zapraszamy: SieScigam.pl

 

 

Kategoria: 

Comments

smigiel's picture

make simracing great again... yeaaahhh

 

dadik's picture

Hah ! Dobra zapowiedź :D