Ograniczenie toru

10/11/2015 - 01:11
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 368
Registration: 09/03/2013 - 17:27
Jak słusznie zauważył jeden z użytkowników, są na Interlagos i innych torach linie wyzaczające zjazd i wyjazd do aleji serwisowej.

Białe linie wyznaczające wjazd i wyjazd do i z pit-u są "święte" za przekroczenie tych linii podczas wjazdu i wyjazdu są przewidziane kary, ale zawodnicy zjeżdżający i wyjeżdżający z aleji serwisowej, są tam pod ochroną.
W przypadku kolizji winny będzie ten który nie wjeżdżał,wyjeżdżał do lub z Pit.
I w przypadku Interlagos można przeciąć linie widoczną na obrazku jadąc "pomiarowe" w wyścigu ale jeżeli ktoś przed Wami zjeżdża do aleji jest tam nietykalny.




Edited by: brato - Tue, 10/11/2015 - 10:20
01/02/2016 - 17:29
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 368
Registration: 09/03/2013 - 17:27
Oficjalne stanowisko:
Odnośnie linii wyznaczających(ograniczających) tor , są one na całej długości toru obowiązujące ,nie ma wyjątku na żadnym torze, w żadnym miejscu toru i w żadnym zakręcie.Zgodnie z zasadą "track limit" pojazd musi mieć kontakt z linią przynajmniej 2 kołami.
Odnośnie linii wyznaczających wyjazd z pit , koniec wyjazdu z pit to koniec podwójnej linii widocznej na zdjęciu (w tym temacie) i zawodnik wyjeżdżający z boksów nie może wjechać na podwójną linię nawet jednym kołem, zawodnik poruszający się po torze może w ramach zachowania zasady "track limit" wjechac na tą podwójną linię , ale każdy ewentualny incydent z zawodnikiem wyjeżdżającym z pit będzie obciążał zawodnika jadącego po torze.