Bardzo ważne / IRG EGT- IRG Formula

22/09/2015 - 21:03
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 368
Registration: 09/03/2013 - 17:27
Wszystkim zawodnikom IRG World, uprzejmie przypominamy o obwiązujących zasadach poruszania się po torze podczas zawodów, a w szczególności o tzw. Track Limit. Nowy mog #EGT z pewnością dostarcza wiele frajdy i liczymy na to że rywalizacja pomiędzy zawodnikami będzie przebiegała na najwyższym e-sportowym poziomie.
Uprzejmie również informujemy, iż starty w kwalifikacjach oraz w wyścigu będą weryfkowane, a kary za przewinienia bardzo, ale to bardzo surowe. Kładziemy szczególny nacisk na jazdę w duchu sportowej rywalizacji, tak aby wszyscy byli zadowoleni, nasi sportowcy - kochani zawodnicy oraz nasza Administracja.


Oto przykład jaki był zauważony na treningowo-testowym wyścigu dopiero co ruszającego super sezonu IRG EGT.
Pokladamy nadzieję, iż żadnej ze stron nie załeży na popsuciu zabawy innym oraz odebraniu satysfakcji z włożonego nakładu pracy.


http://irg-world.pl/sites/default/files/sciny.jpg
Edited by: IRG Administration - Tue, 22/09/2015 - 21:11
22/09/2015 - 21:30
Danonak
Wojciech Osadowski
User
Posts: 375
Registration: 30/06/2013 - 22:24
Który fragment toru prezentuje ten screen? Bo nie jestem pewien. Czyli rozumiem, że mamy cały czas znajdować się na torze 2 kołami, tak? Jazda bo tych pięknych zielonych dywanach za kerbami nie jest dozwolona?
22/09/2015 - 21:40
TAZ
Szymon Poltorak
User
Posts: 115
Registration: 25/10/2013 - 11:03
Danonak: Który fragment toru prezentuje ten screen? Bo nie jestem pewien. Czyli rozumiem, że mamy cały czas znajdować się na torze 2 kołami, tak? Jazda bo tych pięknych zielonych dywanach za kerbami nie jest dozwolona?



Danonak jest to 1 zakret na torze Hockenheim.Ludzie tam sobie jezdzili na calym gazie i wylatywali po za tor nie zwalniajac ani troche + w wyscigu oszczedzali opony bo nie musieli mocno skrecac aby sie zmiescic w torze.Stad te wyniki z 1 wyscigu treningowego byly troche naciagane.Na Silverstone rowniez sa te szybkie luki w s2 gdzie mozna sobie poszerzyc i zyskac z -500 jak nie wiecej.Kilka razy moze sie zdarzyc wyjechac po za tor w wyscigu poprzez blad ale nie co okrazenie.Co do tego gdzie mozna jezdzic to masz po prawej stronie tarki ta biala linie i musisz ja dotykac 2 kolami aby kolko bylo prawidlowe.To zielone to juz jest dawno po za torem.
Edited by: TAZ - Tue, 22/09/2015 - 21:42
23/09/2015 - 08:57
sokol
Tomasz Sokolowski
User
Posts: 46
Registration: 01/09/2014 - 09:34
Oczywiście zgadzam się z administracją, ponieważ jak zauważył TAZ można naprawdę dużo zyskać.
Natomiast nie powinno to dotyczyć pierwszych np. 5 kółek gdzie będzie bardzo ciasno i wyjazdy będą nieuniknione żeby np. w kogoś nie uderzyć.
Takie jest moje zdanie
23/09/2015 - 09:11
W Lukas
Wojciech Łukaszek
User
Posts: 96
Registration: 14/06/2013 - 14:56
Nie no, nie 5 kółek;) jedno styknie
23/09/2015 - 09:20
sokol
Tomasz Sokolowski
User
Posts: 46
Registration: 01/09/2014 - 09:34
W Lukas: Nie no, nie 5 kółek;) jedno styknie


dla przykładu podałem 5 , dla mnie może być 1
23/09/2015 - 09:30
Pawel Lewandowski
Pawel Lewandowski
User
Posts: 406
Registration: 22/09/2016 - 14:41
Spokojnie panowie nikt z nas nie uzywa automatu do nadawania kar za scinanie wiec przypadkowe wyjazdy nie beda karane. Nie chcemy przeciez sytuacji w ktorej kierowca doprowadza do kolizji poniewaz probowal na sile utrzymac sie w nitce toru.
Sytuacje typu:
poszezenie lub sciecie celem uzyskania przewagi nad rywalem (lepsza predkosc na wyjsciu)
notoryczne ciecia lub poszezenia zakretow (mniejsze zuzycie opon, niski docisk i lepszy vMax)
mowimy o tego typu sytuacjach.
Wyczulam wszystkich aby szczegolnie uwazali podczas okrazen kwalifikacyjnych.
Niedopuszczalne jest poszezenie lub ciecie zakretow w kwalifikacjach, kierowca ktory wyjechal poza tor proszony jest aby sciagnol noge z gazu na ok dwie trzy sekundy celem unikniecia kary.
Mamy swiadomosc ze jest to seria GT wiec w starciu bezposrednim niewielkie przewinienia beda nie uniknione.
Jednym slowem swiadome ciecia i poszezenia sa niedopuszczalne i surowo KARANE.