Przyszłość IRG

25/02/2015 - 08:22
rosiu
Pawel Rosiak
User
Posts: 140
Registration: 17/03/2013 - 19:35
Nie śmiałbym, nikomu odbierać prawa do dobrej zabawy ze względu na "staż". Sam jestem w podobnej sytuacji. Z drugiej strony, cieszę się , że mój tekst tak Cię zmobilizował. Drżyjcie przeciwnicy !!. Brato is back :D
25/02/2015 - 09:10
king81
User
Posts: 498
Registration: 07/03/2013 - 08:52
Rosiu to nie sa nerwowe ruchy. Jak na LMP przychodzi 10 osób - to po 20 minutach jazdy nie widzisz już ani samochodu przed sobą - ani za sobą ... a zostało Ci jeszcze ponad godzina samotnej jazdy po ciemku. Moim zdaniem nie ma taka konfiguracja sensu i się nie przyjęła.
25/02/2015 - 10:24
rosiu
Pawel Rosiak
User
Posts: 140
Registration: 17/03/2013 - 19:35
Kingu, nie moja piaskownica i nie moje zabawki. Jedyną decyzję jaką ja mogę podjąć to zdecydować czy uczestniczę w danej serii czy też nie. Pytanie brzmi: Lepiej mieć 2 serie do wyboru, czy tez być skazanym tylko na jedną?. Mówiąc wprost - Jechać w 11-u w LMP ( na innych torach może być lepiej) i w 16-u w GT czy też tylko w GT w... powiedzmy w 19-u? Bo chyba zgodzimy się, że żadna z serii nie odbiera kierowców drugiej.
Pozdrawiam i każdą decyzję przyjmę z zadowoleniem.
25/02/2015 - 11:35
king81
User
Posts: 498
Registration: 07/03/2013 - 08:52
to jest z założenia jedna seria - w której jeździmy naprzemiennie autem jednego typu i potem drugiego typu ... ale są osoby które podjęły decyzję, że będą jechać jednym tylko typem a drugi sobie odpuszczają ...

jeśli na typ LMP nie ma chętnych to po co rozgrywać wyścigi, które są samotną jazdą i walki jest jak na lekarstwo? lepiej w ten wieczór dać auto bardziej popularne do jazdy i może nam to czymś zaowocuje

po co była taka naprzemienność - ano miało być to przymierzeniem się do wiekszej ligi endu dwuklasowej gdzie dwie klasy by jechały jednocześnie - docelowo osoby o preferencjach f1 śmigałby prototypami a o preferencjach "budki" w autach GT ... nie sprawdziło się - trudno

po co była noc? ano żeby spróbować czegoś inengo - noc to inne wymagania na kierowce - trzeba mieć lepszy refleks, dłużej zachowywać konsentrację itd ... ale jak widać i tak to klasyfikacji generalnej nie przewraca ani rewolucji nie wprowadza ... spróbowaliśmy - niektórzy się bawili świetnie ... inni mniej świetnie i połowa postanowiła się nie pojawiać na następnym wyścigu

skoro frekwencja tak maleje to trzeba jakoś temu zaradzić - próbujemy na razie tak ... ale jak na GT1 też pojawi się 11-12 osób to bedziemy zastanawiać się w ogóle nad sensem kontynuacji tego sezonu

nie wiem czy lepiej coś zrobić czy nic nie robić.... tutaj nie ma tak jak w innych poprzednich ligach że coś jest zapisane i na mur beton się tego bedziemy trzymać - chcemy zbudowac jakąś fajną ekipę ludzi, którzy bedą się razem ścigać i jak duża część z nich z czegoś rezygnuje znaczy że to się nie podoba i chyba lepiej coś z tym zrobić niż zostawiać jak jest ... tak mi się wydaje ...
Edited by: king81 - Wed, 25/02/2015 - 11:38
25/02/2015 - 12:01
Makatak
Kamil Anikiej
Administrator
Posts: 382
Registration: 20/03/2013 - 18:05
Ale przecież noc nie była zła, ja bym z niej całkowicie nie rezygnował. Po prostu zmienić ustawienia tak, żeby tej nocy było mniej, bo było jej za dużo. Najciekawszym rozwiązaniem byłoby zwiększenie przyspieszenia tak, żeby noc przeleciała(wyścig by się zaczynał po południu kończył rano jakoś tak), przynajmniej przy tym 1,5h wyścigu to by było dobre rozwiązanie. Drugi GT powinien się co najwyżej tylko częściowo w nocy rozgrywać i to najlepiej pod koniec, bo na starcie za duży zamęt po ciemku.